Page d'accueil

 

Bienvenue sur le site des publications scientifiques du domaine Hypermédia de l'IRT b<>com.

 

Actualité

Best paper award à ICGIP 2016  (22/11/16)  
Félicitations, Amine Kacete a reçu un best paper award à la conférence ICGIP 2016 pour son article sur l'usage des random forest pour du suivi du regard.
 

Recherche

Nombre de dépôts

35

Statistiques

Mots clés

Human-Computer Interaction Collaborative Virtual Environments Ergonomics Shared Virtual Reality and Applications Facteurs AffectivoMotivationnels Acceptability Sparse data representation Signaux physiologiques Equations Structurelles Expérience Utilisateur Synthetic data Collaboration Evaluation Gaze estimation Rate Control Privacy enhancing technologies Protective equipment Image coding Coordination Awareness Capteurs Software engineering Co-manipulation Structural Equation Modelling Réalité Mixte Measures Intensive Care Mesures Conscience situationnelle Human Machine Interaction Holographie Physiological signals HDR Multiplexage statistique Estimation du regard Random Forest Bit Allocation Laboratory sensors Emotion Mixed Reality Convolutional neural networks Privacy Laws SHVC Adaptation and reconfiguration Expectation-Disconfirmation Theory Holography Acceptance Cooperation and Collaboration 3D User Interfaces Subjective evaluation Ebola virus disease Emotions Plasticité Orthogonal transforms Augmented Reality Interfaces Utilisateur 3D Réalité augmentée UHD Rate-Control Virtual reality 3D User Interaction Plasticité multimodale Redistribution Awareness in Collaboration Systems Color holography Réalité Virtuelle Acceptabilité Plasticity Physiological Measurement 3D eyeball Stress HEVC Computer holography Head pose estimation Three-dimensional imaging Automatic Recognition ICU ventilators Vidéo 3D Virtual Reality Stationary sensors Machine Learning HD Affective-Motivational factors Réalité virtuelle Collaborative interaction Cognitive and Psychological Issues in Collaboration Signal processing Pupil localization Emotion recognition Reconnaissance des émotions Machine learning Computer Graphics 3D User Interfaces 3DUI RGB-D camera Génération Numérique d'Hologrammes Eye tracking Comparison Before-After Use Computer-Generated Hologram Laser Real-time holography