Logarithmic Laws in Service Quality Perception : Where Microeconomics Meets Psychophysics and Quality of Experience

Type de document :
Article dans une revue
Telecommunication Systems, Springer Verlag (Germany), 2013, 52 (2), pp.587-600. 〈10.1007/s11235-011-9503-7〉
Liste complète des métadonnées

https://hal.inria.fr/hal-00788689
Contributeur : Bruno Tuffin <>
Soumis le : vendredi 15 février 2013 - 08:04:52
Dernière modification le : mardi 16 janvier 2018 - 15:54:13

Identifiants

Citation

Peter Reichl, Raimund Schatz, Bruno Tuffin. Logarithmic Laws in Service Quality Perception : Where Microeconomics Meets Psychophysics and Quality of Experience. Telecommunication Systems, Springer Verlag (Germany), 2013, 52 (2), pp.587-600. 〈10.1007/s11235-011-9503-7〉. 〈hal-00788689〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

387