Student modeling in complex domains: Exploiting symbiosis between temporal Bayesian networks and fine-grained didactical analysis

Vu Minh Chieu 1 Vanda Luengo 2 Lucile Vadcard 3 Jêrome Tonetti 4
1 MeTAH
CLIPS - IMAG - Communication Langagière et Interaction Personne-Système, LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble
2 MeTAH
LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble
Résumé : no abstract
Type de document :
Article dans une revue
Journal of Artificial Intelligence in Education, n.a., 2010
Liste complète des métadonnées

https://hal.inria.fr/hal-00948740
Contributeur : Denis Bouhineau <>
Soumis le : mardi 18 février 2014 - 16:22:14
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:27:12

Identifiants

  • HAL Id : hal-00948740, version 1

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Citation

Vu Minh Chieu, Vanda Luengo, Lucile Vadcard, Jêrome Tonetti. Student modeling in complex domains: Exploiting symbiosis between temporal Bayesian networks and fine-grained didactical analysis. Journal of Artificial Intelligence in Education, n.a., 2010. 〈hal-00948740〉

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