Approaches to learning design: Past the head and the hands to the HEART of the matter - Inria - Institut national de recherche en sciences et technologies du numérique Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Distance Education Année : 2009

Approaches to learning design: Past the head and the hands to the HEART of the matter

Claire Donald
  • Fonction : Auteur
Adam Blake
  • Fonction : Auteur
Datt Ashwini
  • Fonction : Auteur
Ramsey Elizabeth
  • Fonction : Auteur

Résumé

no abstract
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-00948744 , version 1 (18-02-2014)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00948744 , version 1

Citer

Claire Donald, Adam Blake, Isabelle Girault, Datt Ashwini, Ramsey Elizabeth. Approaches to learning design: Past the head and the hands to the HEART of the matter. Distance Education, 2009, 30 (2), pp.179-199. ⟨hal-00948744⟩
95 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More