Approaches to learning design: Past the head and the hands to the HEART of the matter

Claire Donald Adam Blake Isabelle Girault 1 Datt Ashwini Ramsey Elizabeth
1 MeTAH
LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble
Résumé : no abstract
Type de document :
Article dans une revue
Distance Education, Taylor & Francis (Routledge), 2009, 30 (2), pp.179-199
Liste complète des métadonnées

https://hal.inria.fr/hal-00948744
Contributeur : Denis Bouhineau <>
Soumis le : mardi 18 février 2014 - 16:22:19
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:26:35

Identifiants

  • HAL Id : hal-00948744, version 1

Collections

Citation

Claire Donald, Adam Blake, Isabelle Girault, Datt Ashwini, Ramsey Elizabeth. Approaches to learning design: Past the head and the hands to the HEART of the matter. Distance Education, Taylor & Francis (Routledge), 2009, 30 (2), pp.179-199. 〈hal-00948744〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

191