Study student's scientific argumentation in a inquiry based Learning sequence in SCY-LAB

Patricia Marzin 1
1 MeTAH
LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble
Résumé : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
Proceeding of International Workshop Argumentation And Education - December 8st - December 10th, 2009, Switzerland 2010, 2010, Lausanne, Switzerland. (3 p.), 2010
Liste complète des métadonnées

https://hal.inria.fr/hal-00948757
Contributeur : Denis Bouhineau <>
Soumis le : mardi 18 février 2014 - 16:22:33
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:26:35

Identifiants

  • HAL Id : hal-00948757, version 1

Collections

Citation

Patricia Marzin. Study student's scientific argumentation in a inquiry based Learning sequence in SCY-LAB. Proceeding of International Workshop Argumentation And Education - December 8st - December 10th, 2009, Switzerland 2010, 2010, Lausanne, Switzerland. (3 p.), 2010. 〈hal-00948757〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

113