Teachers need support too: FORMID-Observer, a Flexible Environment for Supervising Simulation-Based Learning Situations.

Viviane Guéraud 1 Jean-Michel Adam 2 Anne Lejeune 1 Michel Dubois 3 Nadine Mandran 4
1 MeTAH
CLIPS - IMAG - Communication Langagière et Interaction Personne-Système, LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble
2 MeTAH
LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble
Résumé : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
Intelligent Support for Exploratory Environments Workshop ISEE'09 in International Conference on Artificial Intelligence in Education, AIED 2009, 2009, Brighton, United Kingdom. (10 p.), 2009
Liste complète des métadonnées

https://hal.inria.fr/hal-00948764
Contributeur : Viviane Guéraud <>
Soumis le : mardi 18 février 2014 - 16:22:43
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:27:12

Identifiants

  • HAL Id : hal-00948764, version 1

Collections

Citation

Viviane Guéraud, Jean-Michel Adam, Anne Lejeune, Michel Dubois, Nadine Mandran. Teachers need support too: FORMID-Observer, a Flexible Environment for Supervising Simulation-Based Learning Situations.. Intelligent Support for Exploratory Environments Workshop ISEE'09 in International Conference on Artificial Intelligence in Education, AIED 2009, 2009, Brighton, United Kingdom. (10 p.), 2009. 〈hal-00948764〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

212