Heuristics for Social Games with a Purpose

Abstract : Current project introduces a prototype of a game with a purpose constructed using heuristics of social game genre to attract long-term player involvement, and user content generation, to meet the constrains of time and budget.
Type de document :
Communication dans un congrès
Gerhard Goos; Juris Hartmanis; Jan van Leeuwen. 11th International Confernece on Entertainment Computing (ICEC), Sep 2012, Bremen, Germany. Springer, Lecture Notes in Computer Science, LNCS-7522, pp.445-448, 2012, Entertainment Computing - ICEC 2012. 〈10.1007/978-3-642-33542-6_49〉
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Contributeur : Hal Ifip <>
Soumis le : mardi 4 juillet 2017 - 17:02:10
Dernière modification le : mardi 13 février 2018 - 16:24:03
Document(s) archivé(s) le : vendredi 15 décembre 2017 - 01:00:28

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Aneta Takhtamysheva, Tim Decker. Heuristics for Social Games with a Purpose. Gerhard Goos; Juris Hartmanis; Jan van Leeuwen. 11th International Confernece on Entertainment Computing (ICEC), Sep 2012, Bremen, Germany. Springer, Lecture Notes in Computer Science, LNCS-7522, pp.445-448, 2012, Entertainment Computing - ICEC 2012. 〈10.1007/978-3-642-33542-6_49〉. 〈hal-01556110〉

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