Hal will be stopped for maintenance from friday on june 10 at 4pm until monday june 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

La pédagogie par projet influencée par les espaces d’apprentissage : le rôle de l’enseignant et de l’apprenant au cœur d’un dispositif hybride

Audrey Knauf 1
1 KIWI - Knowledge Information and Web Intelligence
LORIA - AIS - Department of Complex Systems, Artificial Intelligence & Robotics
Complete list of metadata

https://hal.inria.fr/hal-01637807
Contributor : Audrey Knauf Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, November 17, 2017 - 10:17:19 PM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 7:09:29 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01637807, version 1

Collections

Citation

Audrey Knauf. La pédagogie par projet influencée par les espaces d’apprentissage : le rôle de l’enseignant et de l’apprenant au cœur d’un dispositif hybride. AUPTIC, Nov 2017, Genève, France. ⟨hal-01637807⟩

Share

Metrics

Record views

140