Octree Textures on the GPU

Sylvain Lefebvre 1 Samuel Hornus 2 Fabrice Neyret 1
1 EVASION - Virtual environments for animation and image synthesis of natural objects
GRAVIR - IMAG - Graphisme, Vision et Robotique, Inria Grenoble - Rhône-Alpes, CNRS - Centre National de la Recherche Scientifique : FR71
2 GEOMETRICA - Geometric computing
CRISAM - Inria Sophia Antipolis - Méditerranée , Inria Saclay - Ile de France
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
Pharr Matt editors. Programming Techniques for High-performance Graphics and General-Purpose Computation, GPU Gems 2, Addison Wesley, p. 595-613, 2005, Chapitre 37


https://hal.inria.fr/inria-00402118
Contributeur : Fabrice Neyret <>
Soumis le : lundi 6 juillet 2009 - 16:45:38
Dernière modification le : jeudi 9 février 2017 - 15:47:53

Identifiants

  • HAL Id : inria-00402118, version 1

Collections

IMAG | INRIA | UGA

Citation

Sylvain Lefebvre, Samuel Hornus, Fabrice Neyret. Octree Textures on the GPU. Pharr Matt editors. Programming Techniques for High-performance Graphics and General-Purpose Computation, GPU Gems 2, Addison Wesley, p. 595-613, 2005, Chapitre 37. <inria-00402118>

Partager

Métriques

Consultations de la notice

263