Using an Eye-Tracking System to Improve Depth-of-Field Blur Effects and Camera Motions in Virtual Environments

Sebastien Hillaire 1 Anatole Lécuyer 1 Rémi Cozot 1 Géry Casiez 2, 3
1 BUNRAKU - Perception, decision and action of real and virtual humans in virtual environments and impact on real environments
IRISA - Institut de Recherche en Informatique et Systèmes Aléatoires, ENS Cachan - École normale supérieure - Cachan, Inria Rennes – Bretagne Atlantique
3 ALCOVE - Collaborative interactive virtual environment
LIFL - Laboratoire d'Informatique Fondamentale de Lille, Inria Lille - Nord Europe, IRCICA
Type de document :
Communication dans un congrès
Virtual Reality, Mar 2008, Reno, United States. 2008
Liste complète des métadonnées

https://hal.inria.fr/inria-00471164
Contributeur : Sebastien Hillaire <>
Soumis le : mercredi 7 avril 2010 - 14:53:22
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:22:13

Identifiants

  • HAL Id : inria-00471164, version 1

Citation

Sebastien Hillaire, Anatole Lécuyer, Rémi Cozot, Géry Casiez. Using an Eye-Tracking System to Improve Depth-of-Field Blur Effects and Camera Motions in Virtual Environments. Virtual Reality, Mar 2008, Reno, United States. 2008. 〈inria-00471164〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

532