A generic classification of learner's emotion in educational serious games into positive vs. negative dimension - Décision, Image Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2021

A generic classification of learner's emotion in educational serious games into positive vs. negative dimension

Belkacem Mostefai
  • Fonction : Auteur
Amar Balla
  • Fonction : Auteur
Fichier principal
Vignette du fichier
mostefai_&al_IHSH20_paper_59.pdf (878 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03114181 , version 1 (18-01-2021)
hal-03114181 , version 2 (15-03-2021)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03114181 , version 1

Citer

Belkacem Mostefai, Amar Balla, Philippe Trigano. A generic classification of learner's emotion in educational serious games into positive vs. negative dimension. 2nd International Workshop on Human-Centric Smart Environments for Health and Well-being (IHSH’2020), Feb 2021, Boumerdès, Algeria. ⟨hal-03114181v1⟩

Collections

DI
136 Consultations
194 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More