Predicting reading level at the end of Grade 2 from skills assessed in kindergarten: contribution of phonemic discrimination (Follow-up of 85 French-speaking children from 4 to 8 years old)

Agnès Piquard-Kipffer Liliane Sprenger-Charolles 1
1 LEAPLCE
LPP - UMR 8242 - Laboratoire Psychologie de la Perception
Type de document :
Article dans une revue
Topics in Cognitive Psychology, NecPlus, 2013
Liste complète des métadonnées

https://hal.inria.fr/hal-00833951
Contributeur : Agnès Piquard-Kipffer <>
Soumis le : jeudi 13 juin 2013 - 17:16:27
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:27:10

Identifiants

  • HAL Id : hal-00833951, version 1

Collections

Citation

Agnès Piquard-Kipffer, Liliane Sprenger-Charolles. Predicting reading level at the end of Grade 2 from skills assessed in kindergarten: contribution of phonemic discrimination (Follow-up of 85 French-speaking children from 4 to 8 years old). Topics in Cognitive Psychology, NecPlus, 2013. 〈hal-00833951〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

93