A Real-Time Visual Attention Model for Predicting Gaze Point During First-Person Exploration of Virtual Environments

Sebastien Hillaire 1 Anatole Lécuyer 1 Gaspard Breton 2 Tony Regia-Corte 1 Rémi Cozot 1 Jérôme Royan 2, 3
1 BUNRAKU - Perception, decision and action of real and virtual humans in virtual environments and impact on real environments
IRISA - Institut de Recherche en Informatique et Systèmes Aléatoires, ENS Cachan - École normale supérieure - Cachan, Inria Rennes – Bretagne Atlantique
Type de document :
Communication dans un congrès
Virtual Reality Software and Technology, Nov 2010, Hong-Kong, China. 2010
Liste complète des métadonnées

https://hal.inria.fr/inria-00540987
Contributeur : Sebastien Hillaire <>
Soumis le : lundi 29 novembre 2010 - 15:45:55
Dernière modification le : mercredi 16 mai 2018 - 11:23:16

Identifiants

  • HAL Id : inria-00540987, version 1

Citation

Sebastien Hillaire, Anatole Lécuyer, Gaspard Breton, Tony Regia-Corte, Rémi Cozot, et al.. A Real-Time Visual Attention Model for Predicting Gaze Point During First-Person Exploration of Virtual Environments. Virtual Reality Software and Technology, Nov 2010, Hong-Kong, China. 2010. 〈inria-00540987〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

318