A Study of three Interfaces allowing Non-expert Users to Teach New Visual Objects to a Robot and their Impact on Learning Efficiency

Pierre Rouanet 1, * Pierre-Yves Oudeyer 1 David Filliat 1, 2
* Auteur correspondant
1 Flowers - Flowing Epigenetic Robots and Systems
Inria Bordeaux - Sud-Ouest, U2IS - Unité d'Informatique et d'Ingénierie des Systèmes
Abstract : We developed three interfaces to allow non-expert users to teach name for new visual objects and compare them through user's studies in term of learning efficiency.
Type de document :
Communication dans un congrès
HRI 2010 Conference, 2010, Osaka, Japan. 2010
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Contributeur : Pierre Rouanet <>
Soumis le : mercredi 1 décembre 2010 - 11:34:18
Dernière modification le : mercredi 29 novembre 2017 - 15:51:15
Document(s) archivé(s) le : vendredi 26 octobre 2012 - 17:10:52

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Pierre Rouanet, Pierre-Yves Oudeyer, David Filliat. A Study of three Interfaces allowing Non-expert Users to Teach New Visual Objects to a Robot and their Impact on Learning Efficiency. HRI 2010 Conference, 2010, Osaka, Japan. 2010. 〈inria-00541794〉

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